Jäkla finger!

Nu har det gått ungefär en vecka sen jag vaknade upp med att min ringringer gjorde så himla ont. Det låser sig varje gång jag försöker böja det och knakar och gör fruktansvärt ont. Vet i fan vad jag har gjort med det, men det blir bara värre och värre. Den vill helt enkelt inte hänga med de andra fingrarna när jag rör på dom. Jag hoppas att det går över snart. Tänker fan inte åka in till sjukan pga av ett låsande,knakade, enormt obehagligt ont finger.

Imorgon är det beräknad BF men inte för jag tror att lilleman kommer vilja titta ut då. Tror iallafall att han kommer stanna i magen ungefär en vecka till.

Känner mig helt slut i sinnet. Får ingen bra sömn om nätterna, sover 20min sen vaknar man och är vaken i en timme innan man somnar om igen för kanske en halv timme max. Så hålls det på hela natten. Jag är så himla trött, förstår inte vad det är som får mig till att orka hålla igång. Har nästan precis kommit hem från en lång runda med Ringo. Försöker gå med honom så mycket som möjligt. Jag undrar hur det kommer bli sen när lilleman har kommit. Kommer ju inte kunna gå ut med honom lika ofta.

Nu sitter man här i soffan och väntar på att Daniel ska komma hem. Känner bara för att mysa ner mig i hans famn.

Snälla bebis kom snart!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback