1år har passerat


5 december 2009 kl. 07.50 tog jag mitt första G-test som visade sig vara positivt.
Då var man i v.5


Här var man i v.9


Här var man i v.12


Första gången vi fick se vår lilla skatt
Då var man i v.15+5


Då var man i v.20
Äntligen hade jag gått halva tiden
Längtan var enorm


Då var man i v.29


Då var man i v.31


Då var man i v.32 och fick se sin lilla pojke för andra gången


Då var man i v.34


Då var man i v.37


Då var man i v.39


Nu skulle han komma men nej han stanna i 6dagar till i magen
Då var man i v.40


11 augusti 2010 03.08 gjorde det ont!
Men snart skulle jag få träffa min skatt.


Kl.07.35 kom min älskade Kevin Gabriel Rosenquist till världen
3440g och 51 cm lång


2veckor gammal


1månad gammal


2månader gammal


3månader gammal


4månader gammal


Jag är väldens stoltaste mamma!
Kevin du är den finaste och mest underbaraste skapelsen som har skådats på denna jord.
Jag älskar dig så otroligt mycket.
Just nu ligger du och sover och jag bara längtar tills du vaknar så jag kan få pussa på dig igen
.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback