2010

Det har varit ett underbart år.
I början av 2010 fyllde jag 20år och i Maj flyttade vi till vårt hus i hörby.
Och den 11augusti kom Kevin till världen.
2011 ska bli ännu roligare. Jag längtar till sommaren för då ska jag äntligen få gå på stranden. Förra sommaren var man höggravid så det blev ingen strand då. Förutom den kvällen när jag och Daniel åkte ner till ystad och gick längst stranden hand i hand med ringo och min stora mage.

Mina mål för 2011 är;
Plugga teori för körkort
Skaffa mig ett nytt arbete
Ge Kevin världens bästa 1års dag
Få en riktigt snygg solbränna
Går ner 10kg




11 augusti 2010 kl 07.35 föll du in i min famn och du skrek för full hals
och själv fick man tårar i ögonen. Så vacker du var mitt lilla hjärta.
Jag är så lycklig att få vakna upp varje morgon med dig vid min sida
och få se dig utvecklas dag för dag. Du är solstrålen i mitt liv!
v Mamma älskar dig Kevin Gabriel Rosenquist v




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback