5 dagar nu

Nu har det gått 5dagar sen jag slutade ge Kevin laxeringsmedlet och han bajsar varje dag nu. Han får trycka lite extra men det går. Han är så duktig min lilla prins.

Imorse vaknade jag till av att Kevin låg vid min sida och jollrade för fullt. Tände sänglampan och möttes av ett jätte leende. Det är så underbart att vakna till med han vid min sida. På helgen vaknar jag upp med min älskade Daniel vid min sida och på vardagarna min älskade Kevin. Jag är så lyckligtlottad.

Igår var det -22 grader här i kära hörby. Fyfan säger jag bara, trodde nästan att öronen skulle ramla av mig när jag var ute med ringo.. Sen var det så himla kallt i hela huset så Daniel fick ta in ett extra element. Så nu är här varmt och gott igen.

Idag ska jag ut och handla in trisslotterna till julafton och sedan ska jag gå bort till hörby droghandel och köpa en ny nappflaska till Kevin. Köpte MAM dipnappar på lågpris igår, men de hade inte flaskorna så jag såg på internet att droghandeln hade. Hans avent flaskor är ju jättebra men dipnapparna är lite små för Kevin. Jag har för 4mån+ men han suger tag i hela så det är inte det bästa och har fått höra att MAM är jättebra flaskor sen hade ändå planerat att han skulle ha dom när han börja med välling så likabra att köpa in det nu då.

Nä nu ska jag börja göra vid mig sen blir det ut med ringo,lågpris,macken,droghandeln.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback