Ajajaj ONT!

Vaknade upp imorse med en sådan hemsk smärta nere vid vänstra äggstocken. Vet inte om det är sprialen som har börjat spöka i kroppen på mig. Har så jäkla ont! Kan knappt sitta,resa mig, böja mig eller rättare sagt röra mig. Min mens är beräknad till imorgon så det kanske är en så kallad mensvärk som är 50gånger så värre än vad den brukar vara. Brukar aldrig ha någon mensvärk. För denna smärtan jag upplever nu det var på ungefär samma smärta som jag hade när jag åkte in till KK och var öppen 4cm. Aj Aj Aj!


Daniel skulle egentligen vara ledig idag men brist på personal så fick han åka och jobba istället. Vi som skulle fixa och dona här hemma. Sen skulle vi upp på vinden och leta efter något han kunde ha på sig på dopet. Kan ni tänka er att Daniel äger inte en svart kostym? Alla män äger en svart kostym, men ikke Daniel. Inte ens en slips! Förjävligt!
Har har en kostym som han absolut inte få ha på dopet. Fattar inte ens vad han tänkte på när han köpte den. För den är BRUN och RANDIG och som han förklarar den "Det är en sådan maffia-kostym som dom har i gamla maffia filmer". Liksom HALLÅ vadå Maffia? Vi snackar dop här inte något topphemligt möte med Al Pacino. Sen har han en marinblå kavaj som är en av de fulaste kavajer jag någonsin har sett. Jag undrar var han har fått sin klädsmak ifrån. Ikke bra alltså!


Snön bara faller ner här i hörby. Så jag kan inte komma någonstans idag heller. Ringo får springa i trädgården tills Daniel kommer hem. Jag hoppas att han bajsar där ute.

Men men nu börjar Våra bästa år.


Later!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback