Dumma mig

Har inte skrivit här på jätte länge kom jag på. Har haft fullt upp här hemma.

Kevin är enormt förkyld.. igen! Inget bra immunförsvar han har den lille. Stackare. I söndags var vi hemma hos pappa och Åsa för att fira pappa lite. Kevin var på ett jäkla humör. Börjar misstänka att han inte tycker när det är mycket folk. För när alla börja röra sig hemåt och det bara var vi kvar så blev han på bättre humör. Inte på det bästa men ganska bra.

Imorgon släpper de platserna här i hörby för vårterminens babysim och där ska vi få platser har jag bestämt. Det är lite synd att man inte känner någon som också ska dit med sin baby. Kevin är ju yngst i mammagruppen så dom kanske kommer med babysim för 6mån-> medans Kevin hamnar för 0mån-6mån. Lite tråkigt att gå själv men vi kanske hittar några nya människor.

Sitter här med blanketten för Kevins förskola och vet inte vad jag ska skriva -

Omsorgsbehov tim/vecka - Vad ska man skriva där? Liksom hur många timmar får de vara där? Både jag och Daniel har ju heltids arbeten. Så som det ser ut nu så kommer jag lämna Kevin på förmiddagen runt 9.00 och Daniel får hämta upp honom efter jobb runt 17.00. Får man lämna dom så länge? Visst vissa dagar kommer jag ju sluta tidigare men Daniel har ju fasta timmar varje dag medans jag har rullande.
Någon som vet? HJÄLP!

Nu har det äntligen slutat snöa. Så jag väntar bara på att Kevin ska vakna sen ska vi gå ut en runda med Ringo. Tycker egentligen inte om att gå ut när Kevin är så sjuk som han är, men lite frisk luft skadar ju igen. Han blir istället inpackad i overall så han ser ut som lilla maggie i simpsons.



» Åsa

Jonna du har rätt att ha Kevin på förskolan under den tiden ni jobbar och så länge förskolan har öppet :)

2010-12-15 // 15:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback