Kan andas ut

Igår åkte vi in med Ringo till veterinären och fick han undersökt. Jag må få tacka gudarna att de inte hittade något allvarligt på vår älskade vovve. Han hade högt PH-värde i urinet och prostatan hade svullnat lite men inget allvarligt Så vi åkta därifrån med en räkning på 2300kr och mediciner för 600kr. Det blev antibiotika,smärtstillande och något för att förhindra att prostatan svullna mer.


Under besöket så satt jag med KEvin i famnen och tittade på när Ringo blev undersökt. Stackars Ringo fick ett finger upp i rumpan och medans han stod där med svansen upp i vädret så börjar Kevin gap-skratta. Då kunde ingen av oss hålla oss för skratt. Stackars Ringo!

Nu sitter/står Kevin i sin gåstol och leker. Medans jag sitter här och skriver så kan jag inte sluta att småsnegla över på honom och varje gång jag gör det så får jag ett jätte stort leende. Det är så himla härligt. När jag väl blev gravid med Kevin så visste jag att det skulle vara underbar känsla att ha han här, men jag kunde aldrig komma i närheten av att veta att just denna känslan kunde lysa upp hela min värld.

Att vara mamma är både tufft och underbart. Jag går ju fortfarande upp två gånger per natt och ger Kevin flaskan det har blivit som en vana. Jag glömmer inte i början hus tufft det verkligen var att anpassa sin livsstil för sitt barn. Men med tiden så kommer man in i det.
Vi har kommit in i ganska bra rutiner nu. Men han är ju ändå mitt lilla monster med en underbar vilja.



Han ska alltid få som han vill, men han har en mamma som är lika envis som en get. Men tyvärr märker man att det är han också.

En låt som spelas på Kevin na
lle hela tiden som har fastnat i mitt huvud

Glada färger é vad vi vill
Vi vill måla färger varje dag
Det finns rött, oranget, grönt och blått
Det finns gult, rosa, lila och grått
Överallt du går finns färgerna här
Vilken härlig färgglad värld




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback