Snart Jul !

Nu har jag fått Kevin att somna om. Daniel ligger fortfarande och sover, den grisen! Själv var man uppe kl 07.00 i morse. Härligt!

Nu har jag snart gått på GI i en vecka och jag lovar att det är super jobbigt. Är så van vid att små äta när KEvin vilar eller ligger och leker, men jag har fått pli på det nu. Kevin har ju blivit så stor så nu låter han mig äta när jag vill äta, men han ska gärna titta på. 100st situps om dagen och 50 knäböj än så länge, ska öka på det också men vill inte riskera träningsvärk i bena med tanke på att dom behövs när jag bär på min stora klump till bebis. 
Allt börja när jag var och vägde mig förra söndagen hemma hos pappa och åsa. 64.8kg! Det var sjukt. Jag fick en chock! Ska ner till 58kg nu och stanna där. Jag vill egentligen bara komma i mina jeans igen. Mina älskade jeans.
Men de går över låren men sen kommer man till rumpan och där trycker man sig i men sen är det en hel dm innan man kan knäppa. 
Frågan är då- Är det rumpan som har vuxit eller höfterna efter man har fött barn? 
Hoppas på rumpan för den kan man alltid träna bort. 

I förrgår kom Daniel en med en julklapp från Lundalampan. Gissa vad det var? Jo det ska jag tala om för er, en stor jäkla korg med en massa choklad! Och jag hade inte alls precis fått min mens då också, men istället gick man ut i köket och skar sig några bitar gurka och börja smaska på dom istället.


Nä nu ska jag gå ut med ringo. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback