Trött på detta!

Jag vet inte hur länge till jag kommer att klara detta med att bara vara hemma. Jag kommer ingenstans men barnvagn och de jäkla bussarna! Jag är så arg på mig själv så det knappt är sant!
När jag fyllde 18år fick jag tillgång till mitt sparkonto som min pappa och mamma hade lagt undan pengar till mig på. Vad gör jag med dom pengarna? Jo jag super,shoppar och super lite till tills allt var slut. Och nu sitter jag här ute i ingenstans med min son och den jäkla barnvagnen och en massa snö och kommer ingenstans.
Jag är trött på att göra samma sak om och om igen varje dag.

Jag säger till Daniel att jag är så himla trött, att jag inte orkar något. Så som städa,laga mat osv. Då klagar han bara på att han jobbar och han är jätte trött och jag är bara hemma och inte göra något. Men det handlar inte om att jag är trött på det sättet. Utan jag är så himla uttråkad att jag har gett upp. Jag orkar inte! Visst jag städar här hemma om dagarna men vissa dagar vill jag bara skjuta mig själv.

Min dag ser typ ut såhär.
1. Vakna med Kevin och ge honom mat.
2. Leka och roa honom samtidigt som man dricker kaffe.
3. Han somnar då tar man itu med disken och plockar i köket.
4. Kevin vaknar då packar man på han och går ut med Ringo.
5. Kevin ska äta sen roar man han igen.
6. Han somnar då tar man och plockar i vardagsrummet och sitter lite vid datan.
7. Han vaknar igen passar på att leka med honom och mysa lite.
8. Han tar en powernap och jag passar på att dammsuga. (Ringo tappar mycket hår)
9. Daniel kommer hem, får lite avlastning och bäddar ner mig i soffan.
10. Går och lägger sig.

Sen börjar allt om och om igen.
Jag är så trött på att inte få komma ut och få träffa människor! På mitt jobb träffa jag minst 100st per dag. Jag blir kokko. Allt jag pratar med om dagarna är Kevin och Ringo och hur mycket svar får man av en bebis och en hund?

Missförstå mig nu inte. Jag älskar att vara med Kevin, men jag är enormt trött på att spendera alla mina dagar hemma.

Jag önska att jag kunde vinna 20tusen kr så jag hade kunnat ta mitt körkort så hade livet varit en miljon gånger lättare och roligare. Daniels gamla audi har han ju sagt att jag får köra runt med om jag nu tar mitt körkort som jag nog aldrig kommer kunna ta för att jag inte har råd! ÅHH!! Jag blir så arg. Varför ska det vara så dyrt?!
Sen sitter jag och tänker på att jag ska börja söka nytt arbete nu också och allt hade underlättat om jag hade haft körtkort men ikke.
Ska ju få tillbaka pengar från min semesterersättning och det kommer väl vara runt 12tusen kr men ikke kan jag röra dom heller för vi måste göra om i badrummet så vi kan vadera om huset och bli av med topplånet som är ju mycket viktigare.

Hur som helst är det så att jag har slutat skriva här så har jag väl fastnat i en spindelnät i taket eftersom det dröjer inte länge till från jag klättrar på väggarna här hemma.



Så nu har jag fått kräka av mig lite. Ganska skönt faktiskt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback