Väskorna packade!

Fick inte en enda blund inatt. Det var så himla varmt i rummet och Daniel snarkade som en riktigt stor gris! Sen hade jag så enormt ont nere i magen. Låg och vred och vände mig, jag till och med låg med huvudet vid daniels fötter, tackar gudarna för att han hade duschat precis innan han gick och la sig. Annars hade det nog varit ett bra sömnmedel. I väntan på att jag skulle kunna sova satt jag och upp i sängen och tittade på Daniel när han låg där och sov för fullt. Han ser verkligen ut som ett litet barn när han sover, så fridfullt om man nu bortser från hans snarkningar. Sen tänkte jag lite på att om en vecka ligger förhoppningsvis vår lilla prins i sin säng också och sover. Jag njuter verkligen av tanken med mina tre pojkar, Daniel, Ringo och lilleman. Jag skulle aldrig velat byta ut dom tre mot någonting i denna värld.

Idag packade jag väskorna som ska med till BB. Hade lite svårt med vilka kläder till lilleman som skulle ner eftersom han har fått så mycket fint av sin mormor och sedan hade ju Daniel köpt hem en massa fina kläder också. Men till slut valde jag ut några plagg. Min väska var ju lika svårt att packa eftersom jag har ju inte så mycket kläder som passar mig längre. Men det blev några mjukisbyxor och några slappe tröjor.

Det jag kom på är att vi har ingen kamera!! Daniel har en videokamera men ingen vanlig. Måste se om jag kan låna en av någon. Vill ju inte fota med mobilen, det blir ju inga bra bilder.

Nä nu ska jag försöka ta mig orken till att dammsuga.
Dagen bästa låt Queen - Somebody to love.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback