Fel rythm

Jag kommer snart börja klättra på väggarna om jag måste gå upp en morgon till kl 05.00!
Kevin är jätte duktig med att sova en längre period nu, men problemet är att han somnar runt 19.00 sen vaknar han mellan 02-03.00 sen sover han till 05.00 och ska gå upp. Han vägrar att ligga kvar och han vägrar att bara ligga och mysa. Han ska upp helt enkelt. Jag har försökt att få han till att vara vaken längre på kvällen men det är omöjligt.
Igår tänkte jag om han somnar på soffan så kommer han säkert vakna en timme senare utvilad och vill leka mer, men ikke. Han sov som en stock. Daniel tog till och med upp honom och la honom på skötbordet, bytte blöja och kläder, vred och vände på Kevin men han sov som en gris. Jag kommer väl helt enkelt gå upp hädanefter kl 05.00.

Idag ska jag och lilleman till mamma-gruppen, idag blir det prat om smakprover osv. Mycket intressant tycker jag.
Lilleman har ju fått alla sina olika droppar på sked sen han var bara nån vecka gammal och blir alltid lika glad när han får skeden i munnen så det kommer bli kul att se när han får mat på skeden istället.

Min prins blev 3 månader idag. Det är sjukt vad tiden går fort. Han bara växer och växer :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback