Hinner inte

Jag hinner inte blogga längre. Lilleman har börjat så en massa av ens tid. Han ska vara med hela tiden. Sitta och busa i knät och gärna stå upp lite också. Min lilla skit börjar bli stor :) Idag började jag ge honom lite havregröt. Han verkade tycka om det faktiskt för han åt det med god aptit.

Efter denna helgen blir vårt data/gäst rum ledigt. Vi ska ta ner bäddsoffan från vinden och vår gamla tv-bänk sen ska jag fixa och dina lite där inne. Sen när vi har råd ska vi köpa ett databord vi kan ha i hörnan. Gud vad det rummet kommer bli snyggt. Äntligen efter 8månader kan jag göra vad jag vill med det rummet.

Denna helgen ska jag och Daniel iväg och handla in saker till dopet som är nästa helg. Det kommer bli så fint :)




Det
handlar inte om att finna den person man vill gå till sängs med, det
handlar om att finna den man vill vakna upp med. Det handlar inte om att
finna den man vill leva tillsammans med, det handlar om att finna den
man inte kan leva utan. I världen är du bara någon, men för någon är
du hela världen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback