I love when you sing to me

Idag vakna jag och var på en jävla humör. Jag fräste åt Daniel och allt var bara fel. Sen blev Kevin lika arg som mig så det smittades väl lite. Men efter sen liten stund somnade vi om och gick upp kl 08.00 istället. Då var vi båda på jättebra humör.

All snö där ute fick mig på så bra humör. Det är så fint! Ska nog börja att julpynta i helgen :) Detta blir vår första jul i huset och lillemans första jul. Förra året när vi bodde i staffanstorp sket vi helt i att pynta, men detta året ska vi fanimej pynta. Det ska verkligen bli en julig jul i år. Ska se om vi kan åka och köpa utebelysning också :)

Var nyss ute med Ringo och lilleman i vagnen. Finns det inte vinterdäck för barnvagnar också? Vi kom fan inte fram i all denna snö! De borde tillverka hjul med dubbar för barnvagnar tycker jag iallafall. Om ingen gör det så ska jag göra det :D



Igår sprang jag och Daniel på vinden och rotade bland våra saker. Var tvungen att hitta mina vinterstövlar. Sen nu har vi sagt att vi ska börja rensa där uppe. För vi har en MASSA skit.


Har ju börjat ge lilleman havregröt och det jag upptäckte igår var att hans bajs inte längre är majsgult utan när är det mörkgrönt och STINKER! Detta får inte redan hända. Usch!
Kevin har blivit så himla röd på pungen och precis längst nere av snoppen. Hon på BVC sa att jag skulle börja lägga ett tjockt lager med salva där varje gång jag bytte blöja på honom, men det hjälper inte. Jag börjar undra om det kan vara hans tvål vi använder när vi badar honom som gör det. Vi badar han på kvällen (inte varje kväll) men sen på morgonen är att rödare än vanligt. Jag använder Natusan Bed time hela serien, någon annans barn som har reagerat på den?




Nä nu ska jag plocka undan lite av det vi drog fram igår.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback