Ingen rolig dag

Idag kl 10.00 ska min lilla prins få sin spruta. Liksom hur ska min son reagera om hans mamma är super nervös. Hatar ju sprutor! Min största fasa är att jag blir snurrig och det kan jag ju inte bli måste ju ta hand om lillla älskling. När vi var på akuten för nån månad sen så fick Daniel hålla i honom när de stack in nålen i honom och fy fan vad han skrek då. Men nu är själv så jag kan inte skicka över lilleman till någon. Usch! Men visst sen är det inte säkert att hon vill ge honom den pga att han sjuk, eller ja han är ju på bättringsvägar så vi får se. Hon ville undersöka hon om lite och avgöra.

Igår på kvällen blev det mys i soffan till filmen grease. Kan ni tänka er att Daniel har ALDRIG sett Grease?!?! Han kunde låtarna osv men han har aldrig sett den. Helt otroligt. Men iallafall så hann vi inte se klart på den för att vi somna. Vår soffa är verkligen sömnmedel. Sen vakna vi alla tre 06.26 i morse. Daniel var en hel timme sen. Så han var stressad medans jag och Kevin gick lugnt och bytte blöja och fixa mat :)

På fredag är det dags för spiral och cellprov. Tillbaka till den hemska stolen. Den är faktiskt lite hemskt där. "Så nu kan du ta av dig och hoppas upp i stolen". Hum..

På lördag ska vi alla träffa Rosenquist släkten. Farmor ska ha 70års fest. Så då blir det först V75 sen fortsättning hemma hos dom. Vi får hoppas att Kevin inte reagerar på vaccinet så han är kry tills dess. Nä nu ska jag dricka lite kaffe och pussa på min son. Han bara sitter där och leker utan en aning om vad som väntar. USCH! Känner mig så hemsk.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback