Pigg på kaffe

Har hållt i mig ca 4 koppar med kaffe nu sen kl 05.00. Kevin vaknade men ville inte äta utan ville bara upp. Så jag la honom i gymmet och där lekte han av sig i en halv timme sen blev det en massa mys till klockan var 06.30 sen somna han om igen. Men så typiskt att man själv har blivit så pigg nu och kan inte somna om.

Igår satte jag igång med lite Zumba. Ladda ner skivorna för en månad sen men har inte orkat att sätta igång. Men idag känns det i bena. Trodde faktiskt inte att de skulle ge någon träning men efter 20min av dans så kände man det i både ben och armar. Det är faktiskt ett roligt sätt att träna på. Älskar ju att dansa så detta kommer jag nog att fortsätta med här hemma.

Idag kommer Kevins mormor på besök. Det var länge sen man fick träffa henne. Saknar ju min mamma lite.

Dopet börjar närma sig och det börjar bli dags för planering. Vet ju att det blir smörgåstårta och sen ska man baka lussekatter och sen ska vi beställa en doptårta också. Kevin ska få låna mina kusiners dopklänning den har gått igenom alla i den familjen och blev faktiskt lite rörd över att Kevin får låna den också. Tack Maggie <3


Igår lyfte Kevin sig äntligen helt med hjälp av sina armar. Så himla duktig han har blivit.


Han har börjat äta dåligt tycker jag. Innan kunde han äta 120ml ungefär varannan timme men nu äter han runt 120ml var fjärde timme. Det är ganska lite tycker jag, men om han är nöjd så borde jag väl inte klaga.

Han har börjat att bli förkyld. Ligger och hostar och nyser hela tiden. Jag hoppas att det inte blir så illa som förra gången då vi fick pendla melllan hemmet och akuten på nätterna för att han inte kunde andas.

På torsdag blir han tre månader och då ska vi till mamma-gruppen. Denna gången blir det prat om smakprover. Ska bli kul tycker jag. Längtar tills jag får börja ge han lite annat än bara flaskan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback