Tiden flyger förbi

Denna veckan har gått så enormt fort!

I helgen var pappa här och kaklade köket. Super snyggt blev det! Min pappa är riktigt duktig han <3
Sen i måndags kom Daniel hem med ugnen och hällen och de passar perfekt till kaklet. Tyvärr har vi inte fått tag i en bänkskiva än så vi har den gamla kvar. Vi hittade en vi vill ha på hornbach men det är leveranstid upp till 3-4 veckor. Men tiden går ju så fort så för oss gör det inget.

Dopkorten är utskickade och har kommit fram till alla nu. Nu är det bara en månad kvar tills det är dags.
Kevin Gabriel Rosenquist - är så nöjd med namnvalen. Speciellt Gabriel, tycker det är ett jätte fint namn.

Varje dag gör Kevin något nytt, det är så härligt och bara se han utvecklas.

I måndags fick jag veta att min chef har gett upp sin tjänst. Så nu har jag en ny chef och vad jag fick höra så vill han göra om en massa på jobb. Sen har vi fått en ny ansvarig där borta. Nu känner jag faktiskt att jag nog inte kommer gå tillbaka till jobb. Utan försöka hitta något nytt. Jag hoppas att jag kommer hitta något innan min mammaledighet tar slut. Vill gärna komma in i handel-branchen. Vi får hålla tummarna.

Igår lagades de Dansk fläskastek här hemma, gott gott! Älskar att stå i köket nu, man blir så glad där inne. Idag blir det nog falukorv med lite potatismos. Det var super länge sen och lätt att laga. Har ju varit uppe sen 05.50 så man kommer nog vara lite mör idag.

Ska iväg till opel sen och hämta ut något daniel beställde igår till pappas bil. Sen blir det en runda bort till lågpris för att handla lite potatis.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback