5 timmar

Från 23:00 till 04:15 sov min lilla skatt inatt, så himla skönt!
Igår på kvällen när vi gick in och la oss i sängen så var jag helt slut. Jag sa till Daniel att jag visste inte hur mycket till jag skulle klara. En pojke som är vaken nästan hela dagen och vaknar varannan timme på natten. Han är så himla mammig! Visst det är jätte mysigt att mysa med honom, men att inte ens kunna gå och duscha, diska eller något för att lill killen vill vara i ens famn hela tiden är väldigt påfrestande för psyket Jag vet inte vad som gjorde det, men lilleman sov till fyra sen fick han flaskan sen sov han till sex fick flaskan, sen sov vi till halv tio.


Sen fick han sitta och gunga och leka i sitt babygym medans jag satt och drick mitt morgonkaffe.
Men denna ungen blir lätt uttråkad så det tog inte lång stund från han ville upp igen. Men det är tur att man dricker kaffe snabbt.


Sen blev det lite myspys och nu har han äntligen somnat igen. Får hoppas att han sover nån timme nu så jag kan komma igång med träningen.


Nu är det 7 veckor sen jag födde barn och jag är så trött på att se min kropp. Så idag ska jag börja att träna upp mina ben som fick ta den största smällen av denna graviditet Båda mina ben är fulla av bristningar som jag tyvärr kommer få leva med. Men de bryr jag mig inte så himla mycket om, det värsta är ju att jag inte kommer i mina favorit jeans! De är stl 26 och de säger stop vid lår/höfterna. Så himla irriterande. Men jag ska komma ner i dom!

Väger 62kg nu och ska ner till 58kg igen.
Wish me Good Luck! =)

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback