Helgen

Vad gjorde jag i fredags? Hum.. Jag köpte chips och läsk och myste ner mig i soffan med Kevin och kollade på idol.

Igår var Daniel i garaget hela förmiddagen och fixade en bil, sen körde han ner till malmö. Själv satt man bara hemma med stor ångest. Kände mig så trängd här hemma igår. Kunde verkligen inte göra något igår för det var redan någon annan före med att göra det. Usch, säger jag bara! Jag prövade att gå ut en sväng med Kevin i vagnen för jag höll nästan på att kräkas här hemma. Men som vanligt Kevin ville inte ligga i vagnen mer än 5 min, så den rundan blev bara kort. Satt och tittade på en skräckfilm tills Daniel kom hem. Rörde inte min feta rumpa från soffan.

När han kom hem så blev det lite god mat. Grillad kyckling, ris, stekta grönsaker och currysås, namnam!

Imorgon så kommer spisen och hällen. Vill verkligen få igång spisen, har hittat några recept på Internet av Leila Lindholm. Åsa sa att hon brukade ha goda recept så jag var ju bara tvungen att kolla och hitta många efterrätter, bakelser som jag bara MÅSTE göra. Bla den yoghurt/banan kakan som Åsa hade gjort när vi var där. Haha jag vet inte varför den var så god, men ja jag kan inte sluta tänka på den. Åh, vet jag vad jag blev sugen på nu när vi pratar om recept och Åsa, hon gör en sådan svin god gryta med chorizo i måste fråga henne om receptet på den. För den är sjukligt god.

Idag har Daniel stått och fixat med min pappas bil hela dagen. Själv har man haft super ont i äggstockarna så man har knappt kunnat stå/gå så det har blivit en massa vila för min del. Idag var tvätt maskinen ledig iallafall så jag har hunnit att tvätta alla lillemans kläder. Det blir en massa kläder pga att han saglar så himla mycket.

Fick bilderna av kära Ida i fredags på lilleman, super fina blev dom. Så nu har jag äntligen beställt hans dop kort så dom borde komma i nästa vecka. Sen blir det bara att skicka ut dom.
Dopkorten blev perfekta iallafall och det är tackvare Ida. Så ett stort tack till henne. Det är en speciell dag som fick speciella kort.Underbart!



Jag rekommenderar verkligen henne för fotografering Kolla in hennes sida http://www.idaeriksson.dinstudio.se/

 

Så nu till något helt annat. Känner någon till nån som vill hyra ut sin lägenhet i andra hand eller känner någon till nån som ska flytta ut från sin lägenhet och som kanske kan ge över kontraktet? Börjar bli smått desperat nu. Har sökt tusen lägenheter till mina svärföräldrar utan något svar. Så snälla om någon vet något så hjälp mig!

i cant take this anymore

-//-Jonna-\\-



» Åsa

Fotona blev helt underbara!!!

2010-10-25 // 08:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback