Hur hinner man?

Denna frågan går till alla mammor med spädbarn - Hur fan hinner ni med allt?!

Kevin blir snart två månader och jag har fortfarande inte kommit igång med rutiner. Jag hinner knappt städa här hemma om dagarna, diska, tvätta och det värsta av allt; jag hinner knappt med att ta hand om mig själv! Jag vet inte när jag fixade mina ögonbryn sist. De är nog de största buskarna jag har sett. De senaste dagarn har jag inte ens kommit ur mina boxershorts och någon stor t-shirt. Har inte ens haft orken till att dra på mig en BH eller borstat håret.

Tid och ork är det verkligen brist på!




Min lill kille vaknar fortfarande exakt var tredje timme om natten. Hur i helsike får vissa mammor sina bebisar till att sova hela natten ut? .. Jag har vant mig vid att gå upp var tredje timme, men det tar så himla mycket på en. Jag är så trött och sliten om dagarna.



Det ändrar sig, tro mig :) Min son sov typ aldrig kändes det som när han var mindre.

Men nu funkar det jätte bra. Han är visserligen 1 år, men har haft inne rutinerna dom senaste månaderna.

Sover hela natten (23.00-11.00) + att han vilar middag i 2 timmar varje dag!



Håll ut, det kommer inom sin tid :)

-C

2010-10-06 // 16:16:02
» Anna

Jag vet precis vad du menar. Man får typ inget gjort. och man är konstant trött.. Men det ändras.. Men när ?? hehe !!

2010-10-22 // 12:45:40
» Anna

Vet precis vad du menar.. och man är konstant trött !! Men det ändras. men frågan är NÄR :)

2010-10-22 // 12:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback