Kaffe serverat

Denna natten var ganska lugn. Vi somna i soffan och kevin i vagnen brevid och vaknade när han ville ha flaskan vid 1-tiden. Jag gick och fixa den sen gav den till Daniel och kasta in båda i sovrummet medans jag sprang ut med Ringo en natt runda. Sen vakna inte lill killen från vid 4. Jag var så trött att när jag vakna vid halv 6 att jag inte visste om jag hade gett honom flaskan eller inte, men där stod en tom flaska på nattduksbordet Så somna jag om och Daniel gick upp. Men vakna ganska snabbt igen av att Kevin hade vaknat med magknip. Gick ut i köket där Daniel satt och börja fixa flaskan igen. Daniel gick in till _Kevin och tog upp honom i famnen där han somna glatt igen och glömde bort sina magknip. Gick in i sovrummet igen fick Kevin på magen sen sov vi båda en timme till sen la jag honom i sängen och gick upp. Där hittade jag färdigt kaffe till mig - mums! Slapp stå och vänta denna morgonen, för vänta är något man nästan inte hinner med nu förtiden. Tack min älskade man för mitt morgon kaffe!

Nästa tisdag ska man på det återbesöket hos barnmorskemottagningen. Hon ringde och fråga om jag ville dit och det är klart jag vill. Måste veta att allt är bra där nere. Har ju haft lite problem den senaste tiden, som tex att jag aldrig slutar att blöda! Det är så sjukt jobbigt; blod, blod och ännu mera blod i 3 veckors tid. Och jag hatar bindor! Det är varmt och dom kliar. Usch..! Sen har man ju haft problem med kissandet, det spänner och känns obehagligt. Så denna efterkollen känns ganska viktig.

Något som är super störigt är att min hy har blivit förjävlig igen. Den hade blivit så bra under tiden jag var gravid, men efter jag ploppa ut Kevin har den sakta men säkert blivit värre och värre. Nu har jag börjat tvätta ansiktet med Proactiv igen så får vi se om det blir bättre. Min mamma såg ju det på tv och var ju bara tvungen att köpa det till mig. Så vi får se om man kan tro på "TVshop" eller inte. Har jag trott på dom får se om detta ändrar min åsikt om dom.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback