Massa pengar

Igår var vi på elgiganten och slösade ytterligare 11980kr. Vår spis här hemma har ju gått sönder så det var dags att köpa en ny. Först tänkte vi köpa något från blocket, men sen tänkte vi om nu ändå ska slösa pengar på en begagnad så kan vi väl likabra köpa en ny som vi vill ha. Så det blev en inbyggd häll och ugn sen en ny fläkt. För den fläkten vi har idag är vit och allt vi köpte var svart, mycket snyggt. Daniel var lite mer inne i det rostfria men jag hade bestämt mig för det svarta. Tycker vitt och svart är så himla snyggt tillsammans. Så det 25okt ska vi åka och hämta allt. LÄNGTAR! För ja vill baka kanelbullar. Kanske kan låna någons ugn? Jag kommer med bullarna om ni har ugnen varm och redo :P



Förhoppningsvis så får jag min semesterersättning denna månaden så ska vi iväg och köpa kakel till köket. Min kära pappa har lovat oss att kakla, det är ganska skönt att han ska göra det för då är jag 100% säker på att det blir rätt/bra gjort. Nu i helgen ska vi till IKEA och köpa ett inbyggnadsskåp och en ny bänkskiva. Bänkskivan är också beställningsvara så måste ut i god tid så allt kommer samtidigt.

IGÅR LAGADE DANIEL MIDDAG! Var bara tvungen att få med det också. För det var enormt länge sen han gjorde det, kan nog ha varit baraför han var ledig från jobb igår. Gott blev det. Han till och med diska! Han får en stående applåd av mig,

Kevin börjar ÄNTLIGEN bli bättre. Hostan är nästan helt borta, han hostar kanske 1-2gånger om dagen nu istället för 5-6 gången i timmen. Lite snorig är han fortfarande men mest på morgonen. Roslandet i lugnorna dyker bara upp ibland men ytters sällan. Det är så himla skönt att kunna sova lugnt om nätterna och inte vara rädd för att min lilla prins har slutat andas.



Nu ligger han och sover gott i sin vagn och jag ska gå och börja vika lite tvätt. Hoppas att han sover nån timme nu så jag hinner med vad jag ska.

-//Jonna\\-




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback