Satan vilken kyla!

Godmorgon!
Gud vad det blir mörkt ute snabbt. Vikgav Kevin hans nattbad vid halv 8 igår och sedan gav han flaskan och sedan gick in och la honom i sängen. Sen tog jag Ringo man kvällsrundan sen la vi oss och kollade på en film. Det var så mörkt ute att jag trodde att klockan var runt elva. Men när klockan väl var elva så gick vi in och la oss, sen vakna inte Kevin från 2.30. Sen väckte han mig och Daniel igen vid kvart i 6. Det var tur att han vakna annars hade Daniel kommit försent till jobb, duktig pojke! Nu sover Kevin igen och Daniel är på jobb och jag sitter och dricker mitt morgon kaffe och lyssnar på "Vakna med the voice".

Dom sitter och pratar om att det kommer bli den kallaste vintern på flera år. Fyfan var det första jag tänkte, eftersom vi har inte fått igång värmen i sovrummen. Sen här i hörby brukar det vara mycket kallare än vad det är lite längre ner i Skåne Så lillemans första vinter kommer vara svin kall, tur att vi redan har varit med om att han har varit förkyld så det kommer inte bli lika hemskt nästa gång.

Vakna med en sådan mensvärk - usch! Har ju precis slutat blöda vill ju inte att det ska börja igen.

Idag ska vi bort till BVC och ha samtal med Lisbet om hur livet går för mig som nybliven mamma. Undrar vad det blir för en massa frågor, men det märker vi. Nu ska jag gå och göra vid mig innan lilleman vaknar.

-//- Jonna -\\-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback