Skönheten och odjuret

Idag var vi på BVC min lilla pojke är nu hela 62cm lång och väger 6320g. Han blir så stor, 11 cm längre och 3kg tyngre sen jag höll honom för första gången i min famn.
Satt och kollade på bilderna från förlossningen igår. Jag kan verkligen inte glömma det ögonblicket när de la Kevin på min mage. Får till och med tårar i ögonen när jag tänker på det. Vilken lycka det var. Just det ögonblicket förändrade hela mitt liv, hela min värld fick verkligen en stor betydelse för att han är min värld, mitt allt, min ögonsten! <3

Igår kom dom underbart fina dopkorten. Satt och skrev alla adresserna på kuverten och sen skulle man fanimej slicka igen dom jäklarna. Blev helt torr i munnen för det är ju ändå 18st inbjudningskort. Har tre kvar som jag inte har fått tag på adressen. Daniel ska få köpa frimärken och jag hoppas att det är såna man måste slicka på så han får samma helvete som mig :D ..Mohaha.. 

Igår kom Daniel hem med en NY DAMMSUGARE!! Så glad jag blev, precis vad vi behövde. Den gamla hade ju Ringo tuggat sönder slangen på när han var valp så varje gång man drog dammsugaren efter sig så ramla slangen av så man fick gå runt och bära på dammsugaren. Men nu har vi en ny, en ultra silence. Så jag har dammsugat hela morgonen och tvättat golvet. Ska ut med Ringo nu sen ska jag slänga in sängkläderna i tvättmaskinen.

Imorgon kommer pappa och kaklar köket, läängtar tills allt är klart!

-//-Jonna-\\-


» Åsa

Haha, du har en man som fixar det mesta, bra att han fick igenom vad han önskade :)

2010-10-29 // 12:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback