På väldigt bra humör

I natt har Kevin vaknat var annan timme. Han har haft magknip och ville ha flaskan hela tiden. Han har blivit så söt när han vaknar på nätterna. Innan skrek han, men nu så ligger han och så pratar typ beklagar sig i sängen. Sen när man tänder lampan och sticker fram huvudet så han ser en så blir han helt tyst och tittar med sina blå ögon på en. När klockan var halv 7 ville han inte ligga kvar så det var bara att gå upp och ordna lite frukost till oss.


Det blev en flaska med ersättning till han och magdroppar och hostmedicin och en kopp kaffe till mig.


Igår tog jag och Kevin en lång promenad. Först bort till Långpris och handlade hem 5 limpor bröd för det går som helsike hemma hos oss, sen gick vi en bit längst ån. Han somna gott i sin vagn så när vi kom hem igen kunde jag börja städa lite. Fixade lite på hans skötbord och tömde blöjtunnan. Fy vad det går blöjor. Han bajsar så sällan men denna ungen kan kissa! Han fyller en blöja på mindre än en timme!



Jag läste att ett spädbarn som går på ersättning ska bajsa minst en gång om dagen, men min lill kille bajsar varannan dag nu. Jag har börjat ge honom laktulose igen men han bajsar ändå bara varannan dag. Min unge kanske bara fungerar så? Kissar mycket och bajsar sällan.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback