Planerar dop

Sitter och planerar Kevins dop. Har hittat två låtar som jag vill ska sjungas på dopet, men har inte fått tag i någon bra sångerska än. Hittade en som fick mig att gråta när jag hörde henne sjunga, men sen är det inte säkert om jag kan få tag på henne eller att hon är ledig tills dopet ska ske.

De låtar jag har valt är;
Shirley Clamp - Som en vind i ditt hår
Sonja Alden - Välkommen hem

1. I början av dopet när vi går in i kyrkan, prästen, gudföräldrarna, kevin och vi ska låten "Välkommen hem" sjungas.
2. Prästen skall prata
3. En psalm
4. Prästen pratar igen
5. Gudpappan ska hälla upp vattnet
6. Kevin döps
7. "Som en vind i ditt hår" skall sjungas
8. Prästen pratar igen

Sen har jag inte kommit längre, men det lilla jag har planerat känns bra iallafall.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback