Äntligen

Fick ett sms för en liten stund sedan, mitt paket har äntligen kommit. Så nu ska man prova sig fram med silverschampo. Jag hoppas att det blir bra, eller ja bättre. Sen ska man bort om lågpris och köpa lite barnmat till Kevin. Måste försöka få i honom lite annat än gröt. Sen ska man köpa en kam och inpackning.

Måste ju också säga att Daniel börja prata med mig igår kväll igen, så himla skönt! Så inatt slapp jag sova själv i den stora sängen. Istället sov man i Daniel famn och vaknade upp med enorm smärta i nacken. Så himla typiskt, när man väl myser in sig i en härlig famn så ska man få ont i nacken. Ikke bra!

Sen inatt åt Kevin inget, min duktiga kille. Men istället så vakna han varannan timme ungefär för 1. han tappa nappen 2. han hamna på magen. Kevin tycker ju inte alls om att ligga på magen och därför har han ej lärt sig att rulla runt själv heller, så det blev mitt jobb inatt 2gånger.. härligt? nää!..
Har jag berättat om han enorma skavsår mellan ballarna? Tror inte det. Bytta en blöja på honom i måndags och upptäckte lite blod i bakdelen av blöjan. La honom på magen och fick sära lite på ballarna och precis som jag misstänkte så hade han ett långt sträck av skavsår. Så tvätta rent honom, la en massa salva sen fick han ligga och leka naken. En stor risk tar man när man har små pojkar utan blöja. För kissar dom så kissas det överallt. Men han var så duktig, kissade inget.

Måste faktiskt avsluta här. Måste vika tävtten innan Kevin vaknar igen. Han tar ju sånna små powernaps



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback