Long time ago

Dags för mig att uppdatera lite.

I fredags var jag och Daniel ute med lite vänner på O'Learys och käka middag,bowlade och avslutade med raceing (som jag verkligen SÖG på!). Vi hade en jätte trevligt kväll. Kände verkligen att det behövde jag, komma ut lite från detta huset. Kevin var hos sin morfar och bonus mormor och allt hade gått jättebra där. Andra gången jag lämnar honom där, fast denna gången var det för lite längre period. Vi spenderade även natten där hemma. Vi kom väl hem runt 02.00 tror jag och då låg min lilla älskade Kevin och sov så gott i sin säng. Så himla härligt.

På lördagen var jag helt slut. Jag orkade verkligen inte göra ett piss. Att hålla igång en hel kväll och sedan inte somna från runt 02.00 sedan gå upp 06.00 är inte riktigt min grej faktiskt. Senare på lördags kvällen började mitt knä att låsa sig hela tiden. Varje gång jag skulle böja det så låste det sig. Mög, tänkte jag.

På söndagen fortsatte mitt knä och låsa sig och som fan säger jag bara. Söndagen bara sprang iväg, kommer faktiskt inte ens ihåg vad vi gjorde. Jag tror att det blev bara en massa film den dagen.

På måndagen börja mitt knä göra ont hela tiden. Nu låser det inte sig längre utan nu känns det som "tusen nålar" varje gång jag rör på benet. Daniel ska se om han kan köpa ett knästöd till mig för jag har ännu enormt ont.

Kevin har börjat att hålla flaskan själv nu. ÄNTLIGEN! Detta tog tid tyckte jag. Så när han ska ha sin natt flaska så ligger han och håller den själv medans jag sitter bredvid och halv sover, sen när han är klar får han nappen och jag går in och lägger mig igen.

 

På fredag blir Kevin 6månader, sen blir syrran 24år också. Jag kan inte förstå var tiden tar vägen? Kevin - 6månader? Är det ett halv år sedan jag födde honom? Det känns verkligen inte som det. Men men.. Min älskade lilla guldklimp!

På måndag är det även alla hjärtansdag, vad skall ni göra då? Jag och Kevin har doktor besök sedan så ska han och jag bara mysa. Är ingen "alla hjärtansdag person", men det är jag nog kanske inte baraför Daniel inte är det. Han bryr sig inte om såna dagar. Han är inte precis det romantiska personen, utan för honom handlar allt om "fixa huset, få ihop pengar, bilen och Kevin såklart", ingen Jonna.. Haha.. Jo, men kanske lite Jonna. Jag får ju alltid min morgon puss!

Jag bara måste skriva ett inlägg sen om giftemål. Har en massa tankar om det just nu eftersom det händer runt omkring mig. Men eftersom Kevin sitter här och leker bredvid mig så vill jag inte skriva för länge. Måste ju pussa en massa på honom.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback