5månader idag

Idag blir min lilla kille 5 månader. Jag kommer ihåg första gången jag var på mamma gruppen så var en äldsta pojken 5 månader och jag tyckte att han var så stor. Men när jag ser på Kevin så ser jag fortfarande min lilla plutt som las i min famn 11 augusti 2010. Han kommer aldrig bli stor i mina ögon, han kommer alltid vara min lilla fis
.

Var och handlade lite gott gott till honom och hittade små efterrätter/mellanmål till honom. Men äpple,banan och aprikos. Han tycker ju egentligen inte alls om frukt men idag fick jag faktiskt i honom ganska mycket, nästan allt faktiskt men jag var tvungen att ta två skedar själv för det var väldigt gott. Barnmat är lite farligt tycker jag för jag tycker det är svin gott.

Sen köpte man lite grädde,fiskbuljong, smör och avokado. Ska göra pasta med räkor idag. Hittade ett recept som jag tyckte verkade jätte gott och lätt att göra. Så det ska man fixa ikväll. Så i 20min har man stått och skalat räkor. Inte speciellt roligt kan jag tala om. Det luktar ju pii katten.

Igår gjorde jag ett stort misstag. Jag laddade ner Twilight filmerna som jag ju inte har sett innan och jag fastnade. Filmerna var ju bra i sig själva men jag fastnade helt i han Edward Cullen "Robert Pattinson". Var har en sådan läckerbit gömt sig. Mums, säger jag bara! Nu känner man sig smått som de småtjejerna som blir helt galna i killarna i filmer, men har ju väldens sexigaste mun. Jag må vara lite konstig men jag fastnar för såna små saker. Min älskade Daniel har dom vackraste ögonen jag någonsin har sett. Dom har ett sådant djup i sig. Nä nu bara bablar jag på..

I övermorgon ska Kevin få sin 5 månaders spruta. Tycker så synd om han!

Nä nu blir det att sätta igång en maskin tvätt sen ska man plocka i köket. Sen ska man sitta och längta efter mannen sin. Drömde imorse att han stod och pussa på mig och det visade sig att han hade stått och försökt ge mig min morgon puss som varje morgon men jag var helt borta. Så nu längtar jag tills jag får en i medvetandet :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback