Äldre på papper idag

Idag fyller man 21år, trevligt. Fast ålder är ju bara ett nummer på ett papper. Tänk att jag redan har börjat klaga på åldern hur i helsike kommer det bli när jag väl börjar bli gammal?
Har fått många fina gratulationer, kul att man blir ihåg kommen iallafall.

Sitter och lyssnar på min absolut favorit låt "Peter Gabriel - Book of love". Den är så himla fin. Kan sitta och lyssna på den tusen gånger i rad.

Vaknade i natt av en sådan smärta i min vänstra äggstock, aj säger jag bara. Så tog en Ipren och gick och la mig igen. tror ni inte att jag vaknar på morgonen men en hemsk smärta över hela livmoder partiet. Jag börjar undra om denna spiral var något bra egenliten. För att den har bara bringat problem hittills. Ska till barnmorskan i februari så får se vad vi gör om vi tar ut den igen eller låter den sitta kvar och hoppas på att dessa problem försvinner.

Efter Kevin vaknar ska vi ta en runda med Ringo sen blir det en runda ner till Lågpris för att posta brevet till försäkringskassan om att Daniel godkänner att jag tar hans pappadagar. Sen ska man handla hem lite jäst. För idag ska man ge sig på att göra pizzabullar. Det var så sjukt länge sen man gjorde det och det är så himla gott och lätt att göra.

Nu börjar Kevin nå ner med fötterna i gåstolen så han börjar smått förflytta sig framåt i den. Väldigt bra tycker jag på ett sätt och på ett annat sätt ikke. För nu kommer han börja ta tag i alla saker som han ser. Allt som skiner lite är ju väldigt intressant. Godisskålen på bordet var ju väldigt rolig, rättare sagt allt som inte är hans ska han leka med.


Du är mammas älskade lilla plutt !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback