Det nya året

Det nya året har verkligen börjat bra. Eller ja mysigt.

Nyår blev hur mysigt som helst. Vi spendera den hos Kevins gudföräldrar och det var verkligen jätte trevligt. Det blev inte för mycket och inte för lite. Dom har verkligen de två sötaste barn jag någonsin har sett förutom min lille Kevin då. Jag brukar ju ofta beklaga mig över hur Kevin brukar skrika när vi kommer hem till andra människor men i fredags var han så himla duktig. Han skrev inte en enda gång utan han var hur charmig som helst. Så han har gjort stora framsteg. Sen trodde jag verkligen att han skulle vakna vid 12-slaget men ikke han sov som en stock.



Vi var hemma runt 18.00 på lördagen och då blev det lite god mat som vi fick med oss av Daniels mamma som hade passat ringo. Sen så blev mys i soffan och ännu mer av 2½ men som Daniel dyrkar. 7 säsonger har vi snart kollat genom och jag bara längtar tills dom är slut. Även söndagen blev det bara mys i soffan till 2½ men. Jag tog mig också i kragen och plocka ner julgranen och allt annat pynt. Nu ser det så tomt ut i vardagsrummet. Vi måste snart införskaffa oss ett matsalsbord.

Har hittat en tripp trapp stol på blocket till Kevin som jag bara måste ha, men eftersom Ringo kosta oss denna månaden så är det lite brist på pengar. Och där får man ta och tacka sin pappa som finns där och hjälper till :)

Nästa vecka ska Kevin få sin 5månaders spruta och jag hoppas verkligen att han slipper all denna feber denna gången. Tyckte så synd om honom sist. Sen ska han vägas och mätas. Tror att min lilla klump har passerat 8kg nu. Det måste han ha gjort eftersom för snart en månad sen vägde han 7.5kg. Han har blivit så stor!
Min lilla kille på 51cm och 3440g har blivit ett litet dreglande monster på säkert 8kg och ca 68cm lång. Det är sjukt vad tiden går fort.

Ni två gör verkligen min dag. Vad skulle jag ha gjort utan mina två pojkar?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback