Kärlek

Idag känner jag bara en sådan kärlek!
Älskar mina pojkar så himla mycket, är så lyckligt lottad!
Tänk om jag aldrig hade träffat min kära Daniel, vilket helvete jag hade varit kvar i. Han fick mig så stark, han tog bort all min rädsla och fick mig att känna mig trygg igen. Han rädda mig verkligen ur det hemska helvetet jag levde i. Jag är så enormt tacksam och än idag känner jag att jag inte kan visa min tacksamhet tillräckligt mycket. Tror inte att han förstår riktigt hur mycket det betydde för mig. Vi pratar aldrig det som var utan tar alltid dagarna som de kommer och ser framåt. Men jag kan inte glömma det som var, hur jag levde och det var han som fick mig därifrån. Han är verkligen my knight in shining armour. Sen får man ju glömma att han gav mig det vackraste en människa någonsin kan ge en, min underbara Kevin. Han gav mig min egna lilla familj. Min älskade Daniel, han har verkligen gjort min värld till en underbar plats!




Men men.. Nog med kärlek nu!
Idag var jag och Kevin på babysim och där gjorde vi lite förberedelse för dykning. Så vi fick hälla vatten i ansiktet på dom små liven. Kevin vände upp huvudet hela tiden och fick en massa vatten i näsan så nu nyser han hela tiden. Min lilla fis!



Sen var mamma här och färga håret på mig. Akk akk så blev min hårbotten gul! Så ska köpa silverschampoo och hoppas på att det blir lite bättre. Men resten av håret blev jättebra. Så jag är ändå nöjd.  

Kevin ligger och sover nu, sen när han vaknar ska vi ta en runda med Ringo sen ska vi bort till lågpris och handla lite.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback