Kevin

Ni har väl inte glömt att rösta på mitt lilla underverk?




http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/alla-tavlingsbidrag/index.xml?view-id=39277


Morgonen den 11 augusti 2010 kl.07:35 kom min lilla Kevin till världen.
Han vägde 3440g och var 51cm lång.
Nu är han 5½månad gammal och jag kan inte förstå att tiden har gått så fort.
Ibland tänker jag tillbaka till tiden då han låg i min mage, den där längtan och spänningen man gick och bar på.
Undran över hur vår son skulle se ut. Vem näsa? Vems öron?
När han väl las på min mage den morgonen så fick jag uppleva det vackraste som jag någonsin hade sett.
Min son, mitt barn, en del av mig.
Det många säger att man vet inte vad älska är från man får barn och det är verkligen sant. Den kärleken man har till sitt barn är obeskrivligt och jag känner mig som den lyckligaste människan på jorden som har fått en sådan här fin pojke.
Mitt älskade lilla monster <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback