Måste ju också skriva om..

Jag älskar ju att läsa runt på bloggar och genom en blogg hittade jag till en hemsida med lite tävlingar. Såg att där var en tävling om hårförlängning och kände bara att jag måste försöka och det visa sig att jag vann! Kan ni tänka er, jag vann!

Hon har en massa roliga tävlingar. Så gå in och kolla;
delinda


Under det senaste året har jag ju inte unnat mig något alls. Alla saker och alla kläder jag har köpt har varit till min underbara son. Så det är ganska kul att få något som bara är till sig själv :)


Hinner inte skriva mer för tillfälligt. Måste packa väskan nu med våra badsaker för vi ska vara på babysim kl.09.00. Uppdaterar senare idag om hur det var.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback