Några dagar att ta igen

Nu ska vi se..
I torsdags hade vi Ida och Andy på besök. Blev lite mat som Daniel lagade. härligt att se mannen i köket. Sen blev det lite mys framför tvn till två filmer. Den ena var instängd 2, men det var nog mest bara jag som ville se den. Sen blev det en annan som jag faktiskt inte kommer ihåg namnet på och jag har inte orken till att leta upp det heller, men den var också bra iallafall. Sen fick man en jättefin skål av dom en en blomma för man fyller visst snart år ju. Sen fick Kevin en leksak som han gillar mycket. Dom skämmer bort min lilla kille lite. Inte för man har något emot det, hehe.

Senare på kvällen började jag tänka på min förlossning efter en liten konversation vi hade om vilken ställning jag födde i. Jag födde ju i en klassiska halv sittande för där kände jag att jag fick mer kraft eftersom jag höll mig fast i ryggstödet. Men iallafall sen börja jag tänka tillbaka till smärtan. Den var ju så intensiv den smärtan och ja egentligen fyfan vad ont det gjorde. Men den smärtan glömmer man helt bort för så fort man får sitt barn på börsten så gör det inte ont längre utan man känner bara en sådan lycka och kärlek till den lilla filuren som ligger där. Och sen slår tanken en - Jag är mamma, välkommen till världen mitt älskade barn.

Fredagen var inte speciellt . Det var städning som fanns på listan, sen när mannen kom hem så blev det en massa mys i soffan.

På lördagen åkte vi hem till Tobbe och Tine och fira lilla Issacs 4årsdag. Vi körde en snabb runda in till toys för hade planerat att köpa en pusselboll med cars till honom men dom var slut. Istället blev det ett pussel som blev en bilbana efter man hade lagt det och så fick man en bil till det. Den blev ganska uppskattad :)

Igår blev det en runda hem till pappa och Åsa där vi firade min födelsedag. Fick presentkort på Vero Moda och Gina Tricot så när barnbidraget rullar in så åker man ner till Lund för shopping till både mig och Kevin. För han bara växer den lilla gullungen så man måste köpa en ny overall till honom.

Nu hinner tyvärr inte skriva mer för Kevin måste ha mat.


» ida

Ja det var mycket trevligt =) Det är synd att vi bor så långt ifrån varandra =(

2011-01-10 // 15:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback