Ont i munnen

Igår var Kevin ganska gnällig under dagen. Kunde kanpt få i honom någon mat allt han ville ha var sin frysta tuggleksak. Tycker så synd om honom det kliar ju så himla mycket i hans mun. Man kan ju heller inte göra något åt det. Man får ju bara hoppas på att den kommer ut snart.

Mitt lilla monster stod i sin gåstol igår medans jag plocka i vardagsrummet helt plötsligt stod han borta vid min palm och drog i bladen. Det gilla han, men han gilla ju inte när jag tog han därifrån då fick jag en väldigt arg pojke.

Imorgon ska jag och mamma ner till stan och vandra lite. Mannen min berättade också att håkansson har utförsäljning på hela sortimentet för de ska byta ägare. Så ska dit imorgon och hoppas på att man kan fynda lite. Sen ska man hem igen och så ska mamma färga håret på mig. Har fått en hemsk utväxt!

Hinner faktiskt inte skriva så mycket just nu eftersom jag har gett mig fan på att jag ska ta itu med all tvätt idag och dammsuga hela huset.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback