Shoppat

Igår åkte man in till stan med kevin och mamma. Trodde faktiskt att det inte skulle gå så bra eftersom Kevin har haft så ont i munnen, men det gick jättebra. När vi väl kom in till Lund så gick vi först till Lagerhaus, och under tiden vi var där inne så la min lilla älskling en liten kompis i blöjan. Så jag fick ringa Daniel och fråga var dom kan ha toaletter med skötbord så gissa han på burger king. Ja såklart tänkte jag så vi gick bort dit och tänkte att vi passa på att käka lite lunch. När jag kommer in på toaletten visade det sig att där var inget skötbord, så fick byta han på golvet (med min egna lilla skötbädd). Varför har inte burgerking skötbord? Blev ganska besviken, men men de hade iallafall barnstolar så det var ett plus.



Efter vi hade käkat tog vi oss ner till håkansson och jag fynda ett par skit snygga skor. De hade kostat 799:- och fick dom för 239:-. När vi väl var där inne så kan jag säga så mycket som att alla mamma lediga mammor i lund hade hittat dit. Där var fullt med barnvagnar och fullt med bebisar. Tycker synd om förlossningen i Lund dom måste haft fullt upp 2010.

Sen blev det en runda till Vero moda, Kapphal, HM, Gina Tricot och avslutade med ICA. Dagen blev lyckad. Köpte mig:
Två toppar
Ett par jeans
En jacka
En sjal
En tunika
Ett par skor
Underkläder
Hårfärg
Så jag kan säga att jag är nöjd.

Imorgon ska jag på Babysim med Kevin. men är lite si så där med det faktiskt. Fick besök av min rödavän igår och jag måste springa till toan en gång i halvtimmen annars hälsar hon på mina byxor. Så hur i helsike kommer det bli i simhallen imorgon? Denna spiralen spelar verkligen ett spratt med min kropp. Vi får hoppas på att det minskas till imorgon.

Efter vi har varit på Babysim så ska mamma komma förbi och färga håret på mig. Längtar tills jag blir av med denna fula utväxten! På tal om hår. Min hårförlängning är på G nu. Är så himla glad! Hoppas på att det blir bra. Har jag alltid velat prova på hårförlängning men har aldrig känt att jag har haft råd med att gå och köpa det. Andra saker har ju fått gå före och speciellt nu när man har barn så är det ju dom som går först i alla lägen.

Nä nu ska jag ta itu med dammsugaren.


hej Jonna, du vann ju hårförlängningen och har fått mail. Om du inte fått det, provar jag skicka på nytt

2011-01-27 // 12:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback